Läsa bloggar?

2015-04-07 Florida roadtrip 059

Läser folk bloggar nuförtiden? Jag gör det extremt sällan. Tiden räcker inte riktigt till.

Många år sedan bloggeriet var på topp nu! Nostalgin infinner sig lätt när jag kikar tillbaka på gamla blogginlägg. Lite synd att låta en så ”fantastisk” dagbok bara förfalla. Jättekul att kolla tillbaka i tiden! Inser vilken resa jag gjort i mitt liv! Bilolycka, många års kämpande med sjukskrivningar, förnedringskassan och kämp med blodsmak i munnen för att kunna komma tillbaka till arbetslivet.  Ganska stolt över mig själv! Har nog ett envist pannben! 😀

 

Jösses, barnen börjar bli stora! På söndag är det dags för konfirmation för Joel. Sjukt att han fyller 15 i år! Men jag, nej nej…inte en dag äldre!! :p

Kortet ovan är från Seaworld, Orlando. Underbar resa med familjen som borde få ett eget blogginlägg. Who knows…en vacker dag?!

Nu skall jag gå och slänga skallen på kudden!

Sleep tight rockers!

 

Föregående inlägg
Lämna en kommentar

Lämna en kommentar

  • Arkivet!

  • MrsB:s knapp!