Regler är till för att brytas….

Okidoki……..
Nu har jag gjort det igen….Stön, suck, pust….
Efter fredagens frosserikväll lovade jag mig själv att i fortsättniungen är det bara godis på lördag som gäller( barnens regler är ju rätt ok, väl?)
 
Det kändes ju toppenbra det här löftet.
 
Ända tills idag, vill säga……
 
Jag har haft det lite långtråkigt, båda barnen är fortfarande febriga osv, och jag själv är inte helt tiptop heller….(Obs, dålig ursäkt)
 
Så jag kom ju på att jag kunde baka lite….
Eller mycket, rättare sagt.
 
Och sedan kom jag ju på att den där lördagsregeln, den gällde ju faktiskt bara godis…hmm……
 
Så här står jag med några chokladbollar, blåbärsmuffins och en maffig chokladkaka i magen…..   
 
Jo, det var ju gott att äta dom……Eller som Micke sade: Du njuter nu, men sedan har du väl ångest i 4 veckor istället………….
 
Men, nääää, det tänker jag inte ha!!!!!!!
 
Som tur är finns det alltid en måndag!
Det finns mycket som sviker en här i livet, men måndagen, den gamla trygga måndagen, den finns där som en trofast gammal tjänare!!!!
 
MrsBloodyKisses hyllar: MÅNDAGAR
Föregående inlägg
Lämna en kommentar

1 kommentar

  1. Ulrica

     /  13 februari, 2006

    Alla har vi våra brister…. eller är det brister?
    Vem har sagt att det är fel att frossa i det man tycker om?
     
    Man lever bara en gång och man måste se till att göra det på det sättet som man bäst gillar.
    Alla hittar vi våra vägar…
     
     
    Hang in there girl… det är ju inte som om du väger 3-siffrigt eller så!!HAHAHA och jag lovar att du kommer att stoppa LÅNGT innan dess!
     
    KRAM

    Svara

Lämna en kommentar

  • Arkivet!

  • MrsB:s knapp!